today

Tjing tjong! Ska snart springa iväg och hämta lill kusinen på dagis, första gången på hela sommaren så det ska bli najs med lite pengar i plårren. Efter det ska jag möta pappsen för middag på någon thai/kina/indi/chingchong restaurang. Sen har jag inga planer för att min gulliga mamma bestämt att jag måste komma hem klockan 11 på kvällarna för att hon jobbar och inte orkar vänta på att jag ska komma hem, så jag hinner i  stort sätt inte göra något om kvällarna så lamt att jag går i bitar. Juste min kamera är helt trasig så jag ska se om någon kan fixa den så jag kan ta bilder igen.

Nej nu ska jag springa puss puss!

Kommentarer
Postat av: Sally

Nu vet du hur det är att leva mitt liv... :( It's hard out there..

2009-08-12 @ 15:53:03
URL: http://nutshell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0