gäääsp

Nu ska jag krypa till kojs, sov sött och vakna blött på er!


when love takes over

Lyssna och njut, jag kan inte låta bli och älska den!

wiho

Hallå i stugan! Resten av veckan kommer vara så awsome! I morgon ska jag till frisören och slinga håret, på lördag är det pride paraden och på söndag lagy gaga woooho! Så idag ska jag bara chilla oc sola på ballen ha det då bra sötnisar!


My super cool day

Yooooooooooo! Sitter och skriver lite till folk på msn men "enter" knappen funkar inte så jag måste trycka på "skicka" med musen jag vet ilands problem men grymt irriterande. Min dag har varit rätt najs det blev kanelbulle och pucko till frukost på berget, lite youtube tittande, rabarberstång ätande och lite brygg chill på kvällen! Tur att vi han med sista tåget från mälis annars hade vi behövt vänta till halv fem inte så kul....Ska nog kolla på en film nu eller kanske ska jag sova är trött efter en lång dag haha, men de blir nog film undra bara vilken?  Juste i morgon ska jag och siri elda måns piké tröjor mohahaha!

sussa sött!

dax för frukost!

Hejsan hoppsan alla bloggläsare! Sitter och väntar på att moa ska bli klar hon är en riktig segpropp som fixar och trixar med kläder och sånt haha. Vi ska ut och äta frukost på något fik så de skabli cozy cozy och idag ska Sally komma hem från españa wihi! 

Ha en trevlig dag små kottar och glöminte att smörja in näsan med solkräm! 

morsnign korsning

God morgon, uppe med tuppen som vanligt! Är så fucking trött och siri ligger fortfarade och sover ska nog vecka henne snart så vi kan komma ut innan klockan fyra. Nä nu ska jag gå och kirra lite frukost, puss.


Jag mycket vacker och nyvaken!

visst är hon söt när hon snarkar? haha

Ooh noco....

Hola amigos! Följande text är mycket innehållsrik och lärorik så ta åt dig och tänk. Nu ska jag lista upp fula saker som man kan ha på sig som är så fult att det borde vara olagligt. Så ni där ute som bär detta tänk om, tänk nytt, think outside youre box.

1. Piké tröjor, jag menar man kan väl välja om man ska ha t-shirt eller skjorta man behöver inte ha båda i ett. Piké är för människor med besluts ångest.

2. Vita jeans, holy macarony jag säger inget mer än FULT!

3. Jeans leggins och kort tröja, hallå camel toe? 

4. Kombinationen långärmad randig tröja och jeans shorts, ZzzzZzzz så tråkit?

5. Blont över hår och brunt underhår, hej lantis fjortis men om de är det du är ute efter kombinera med crocks och mjukisar så har du nått målet!

Så nu är du genast mer allmänbildad om vad du inte ska bära, varsågod för att jag delade med mig av min visdom puss!

robot-dance

yo yo yo hoes and broes! Tänkte lägga upp n film från idag närjag va en robot, och checka mitt nya sjömans linne med en ratt av plast på, just awsome!

pussar och kramar!

awsome


RSS 2.0