konstnär


yo yo yigedi yo

Yo yo yo vänner! Har firat midsommar på Sirrans land med hennes familia, cozy. Just nu vill jag gå ut och hoppa lite, kanske ska träffa moa en snabbis fast hon måste gå upp åtta i morgon för hon ska på miss sixty rea, låter knasigt värre men hon kanske ska värma upp innan hon gåt och handlar jeans eller något?

skriver i morgon PUSS

Ponnie

Efter som min blogg heter ponnie på kanske jag borde förklara varför jag tycker om ponnies så mycket, ja rider inte och så för hästar är ju läskiga! Men ponnies är en annan femma dom är  ju färgglada, har stjärnor på rumpan och är allmänt awesome!


En ponnie nyckel ring som sally köpte till mig i finland, super fin ju! Fuddig bild kanske borde jag köpa en systemkarmera ( ironi)


Ett ponnie spel som jag fick av moa i födelse dags present, de är ungefär ett ponnie sims



citat

"Karin har du sätt filmen hitta emo? Den handlar om en fisk" frågade min fyra åriga lillebror mig för några dagar sen, han är så söt!


Nationaldagen

Hej svennar :) Har ni firat nationadagen? Det har jag och moa gjort vi fick lite gratis saker B-) en super cool skiva från next star (?) de är typ lantis ungdommar som vill bli kända och är med i en tävling, pinsaaamt, vi fick balonger , chirre och flaggor också! Nu är vi hos moa jag måste gå hem snart ska vara barnvakt -.- jaja. Ska kolla på fotbolls matchen iaf inte för att jag vet när den börjar eller något men det ska jag ta reda på.


Moa med fina saker


Gratis glass på donken


hon kallas ju korvmoa av en anlednning


PUSS PUSS

nej men kolla jag har bilder!

Tja coolingar! Ska snart hoppa in i duschen för att möta moa klockan ett har liiiite brottom,  men men. Igår var jag på talang med main och sofie här kommer några bilder från kvällen.


scenen


Malin och vitamin drickan och halstbletterna man fick


I reklam pausen blev de också kiss paus då passade jag på att ta en sexig bild på mig själv

åsikt

YO MANS!

Är det bara jag som inte förstår grejen med system kameror? Visst om man är fotograf eller grymt intresserad av foto, men det kan ju inte alla som har en system vara? Och alla dessa bilder på blommor? I don't get it! Det finns 100 tals med sånna bloggar och alla ser lika dana ut och inläggen består nästan alltid av en natur bild och under står det "foto: jag". Nej det langar jag fetaste dissen åt!


girls just wanna havee fun

Lite skönt för örat kommer här

sommar kännslor

OMG jag gör ett inlägg :o! haha nej, tänkte att det kanske var dax att skriva. Sitter och lyssnar på fantasi och vill ha dig i mörkret hos mig, sommar kännslor? Det kan du skriva upp! Önskar att det vore sommarlov, mitt på dagen och sol ute just nu! Pirr i magen av sånna kännslor! Och alla trogna blogg läsare (haha) jag fick en kamera i födelsedags present så det kanske blir bilder i framtiden, dock var det inget minneskort i den så ska träffa min morbror någon dag och få ett, så jag kan ta bilder. Men väntar man på något gott väntar man aldrig för länge!

Nej nu ska jag ta mig en kopp te och försöka bli trött..

PUSS OCH KRAM

RSS 2.0