ta en kopp med min friend

tja! ska snart klä på mig och gå och möta sally, urs kommer känna mig som en korv med gårdagens kläder och smink, men jag hinner inte gå hem och fixa mig så jag får väl bara gilla läget I guess..... Och så hade jag fucking klackar på fötterna igår så jag måste ha de idag oxå men jag ska bita ihop och vara en man! Och sally som var sjuk igår hoppas hon inte smittar ner mig med svininfulensa, men de verkar inte som att det är svin som hon har  så vi får hoppas på att jag inte dör, nu ska jag klä på mg och väcka siri och måns och säga att jag knallar puss puss

Kommentarer
Postat av: Finnsally

Men vi är ju friennemees :o

2009-09-05 @ 17:35:09
URL: http://finnbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0