popaganda

Yo bloggen! Jag vet att jag inte boggat på ett tag, smisk på mig! Helgen har spenderats på popaganda, sjukt kul, underbar musik och mycket trevliga människor! Kan inte bestämma mig för vad som var bäst så jag kan ju säga det som var dåligt ist, Markus Krunegård var sämst men det visste jag innan has musik är inget för mig och förstår inte vad alla ser i musiken ÖVERSKATTAD är han! Name the pet; musiken bra hon jobbig som fan, mellan låtarna fnissade hon som hon tyckte att det var pinsamt och nästan viskade när hon pratade? Och när pressen skulle fota posade hon och var riktigt kamera kåt, jobbig. Annars var det mesta bra och trevligt. Kameran var inte uppe så mycket men här kommer lite bilder!


Siri och Tove


Lykke Li


Suburban kids with biblical names


Man är ju tuffare än tåget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0